mandag den 1. januar 2007

Pænt kedelig

.
Den der lyver - af Ida Jessen
Læst: December 06

Jeg faldt tilfældigt over denne bog og tænkte, at nu er det på tide jeg får læst noget Ida Jessen! Den var okay, hurtigt læst. Personskildringerne var fine; men det var som om jeg hele tiden ventede på at noget gruopvækkende skulle ske - det skete bare aldrig! Måske er jeg bare blevet skadet af at læse for meget gys & krimi...

November 2012:
Har senere læst alle bøger af Ida Jessen i Hvium-trilogien og er slet ikke kritisk længere. Faktisk har jeg nydt dem, og Børnene holdt mig vågen en hel nat, fordi jeg lige ville have det sidste med.

Interessant artikel om begrebet psykologisk realisme, som er det jeg nok forvekslede med krimigys, da jeg læste den første og derfor blev så skuffet.


Ingen kommentarer: