fredag den 18. januar 2013

Hippie 1 /Peter Øvig-Knudsen /Tømrer-Claus

aaaaaa
Lydbog. Gyldendal. 2011
Klik her for at se beskrivelse & handling

Jeg er blevet pendler, og derfor har jeg oplevet fordelene ved en lydbog kombineret med transportabel musikafspiller. Hippie-bogen passer perfekt til mediet, og til mig der har haft en kærlighed for hippierne siden jeg havde det som tema på handelsskolen i start halvfemserne...

Forfatteren har en behagelig stemme (bortset fra udtalen af 'bukke'...), og Tømrer-Claus' baggrunds-musik bidrager fint til oplevelsen af at være der selv. Nogle af kapitlerne er mere interessante (for mig) end andre, men der er mange gode og sjove anekdoter imellem.

Jeg ser spændt frem til at skulle høre 2'eren!

Anmeldelse af bogen fra Litteratursiden


Ingen kommentarer: