mandag den 18. februar 2013

Boo'ya Moon /Stephen King


aaaaaa
Roman. Aschehoug. 2007. 553 sider.
Klik her for at se beskrivelse & handling fra Saxo


Så var det tid til at give denne bog en chance igen. Var ikke begejstret, da jeg slap den i 2007, men nu har den stået på hylden i nogle år, efter jeg købte den på et udsalg, og jeg cravede lige lidt King, så jeg gik i gang.

Jeg tvang mig selv gennem de første kapitler, og så blev jeg endelig fanget af den smukke og sørgelige kærlighedshistorie. Gyser-delen kunne dog ikke rigtig fange mig, og jeg blev ofte irriteret over skrivestilen med de afbrudte sætninger.

Her er en positiv anmeldelse fra Litteratursiden.
Jeg er ikke helt enig, og anbefaler hellere Knogler, som også har temaet Forfatter og Kærlighed.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hejsa. Dejligt at opdage endnu en hyggelig lille bogblog. Så din kommentar på boghundens bogchallence. Jeg har selv en blog i stil med din hvor jeg skriver et par ord om de bøger jeg læser. Fandt især din andmeldelse af Marco Effekten interessant da jeg overvejer at det skal være min næste bog. MVH Morten. http://mortensplace.blogspot.dk/

Irene sagde ...

Du kan godt nå at være med, men jeg blogger ikke længere derinde, jeg blogger på boghunden.dk nu ;)
Så find endelig 12 forfattere frem :) Sætter dig på listen på den nye side nu :)

KarmaKowgirl sagde ...

Hej! Jeg har slet ikke set jeres kommentarer! Morten: Fedt du skriver, jeg vil også tjekke din blog ud.
Irene: Tak, jeg ændrer straks linket til den nye adresse. Jeg har fundet 12 titler, og er i gang :o)