onsdag den 8. august 2007

Overvurderet forfatterskolefis

.
Champagnepigen - Leonora Christine Skov
Læst aug 07

Endnu en ny bog der er blevet hypet frem i medierne med beskrivelser som "Leonora Christina Skov (f. 1976) har med "Champagnepigen" skrevet en velfungerende samtidsroman, der leverer nuancer til tidens polariserede seksualitetsdebat" (Citat: Politiken, se link)

Brææææk! Mere overvurderet forfatterskolefis skal man lede længe efter. Keeedelig og prætentiøs var det indtryk den gav mig. Og hvor er det erotiske? Jeg er klar over, at hun har lagt vægt på at gøre det 'subtilt erotisk', men selvom det er subtilt kan det jo godt fremkalde nogle følelser - det gjorde det ikke hos mig.

Well, jeg synes Leonora er fascinerende som person, og hun har også en blog som jeg har tænkt mig at stifte nærmere bekendtskab med. Men Champagnepigen? Nej tak.

Ingen kommentarer: